Čo cvičíme
Sem vložte podnadpis

PRE DOSPELÉ

FLOWIN

FLOWIN® je produkt, ktorý dokáže nahradiť tradičný tréning v posilňovni so závažím a aerobik vo fitness centrách. Dá sa naplno cvičiť bez doskokov a zaťaženia kĺbov. Tréning je natoľko intenzívny, že kilogramy idú dole aj bez toho aby človek musel behať, alebo skákať. FLOWIN® sa cielene využíva aj v rehabilitácii, športových tréningoch či najrôznejších pohybových aktivitách. Okamžite po uvedení na trh v roku 2007 vo Švédsku si táto fascinujúca pomôcka získala laikov i odborníkov a odvtedy sa tento system rozširuje po celom svete.

KEBBELTS
Cvičenie Kebbelts zmierňuje a odstraňuje svalové disbalancie, t.z. naťahuje skrátené svalstvo a posilňuje svalstvo ochabnuté. Cvičenie je určené nielen zdravotne oslabeným, ale všetkým tým, ktorí chcú získať kondíciu a zdravotné problémy v budúcnosti mať nechcú.
Cvičenie je vhodné pre všetkých, ktorí chcú redukovať váhu, zlepšit ohybnosť tela alebo zväčšiť objem svalov. Cvičením si budujeme svalový korzet a kondíciu.
Kebbelts je metóda vhodná i po rehabilitáciach klientov a klientov s boľavou chrbticou. Je to vyvážené cvičenie bez nárazov a poskokov. Cvičenie využívá vlastnú váhu tela, malé i velké lopty , pripadne i malé činky.
Toto cvičeníe je vhodné a motivujíce pre každého.

POWER JOGA
Power joga je kombináciou klasickej jogy s aeróbnymi aktivitami. Pri tomto cvičení nie je až tak dôležité predýchať jednotlivé pozície, ako je dôležitý dynamický a plynulý prechod z jednej pozície do druhej. Neexistuje však žiaden súbor cvičení, takže lekcie sa líšia v závislosti od inštruktorov a ich preferencií. 
Cvičením power jogy posilníte celé telo. Výsledky prichádzajú rýchlejšie ako pri klasickej joge, čo je dané už uvedenou dynamikou a vyššou obťažnosťou. Počas niekoľkých hodín cvičenia jogy začnete pozorovať množstvo pozitívnych zmien. Naučíte sa lepšie a hlbšie dýchať. Získate fyzickú rovnováhu. Cvičením získate pružné, vitálne telo bez tuhých kĺbov a skrátených šliach. Power joga je jednoducho pre všetkých. Nezáleží na tom, či máte dvadsať alebo šesťdesiat, cvičenie jogy vždy priaznivo ovplyvní vaše fyzické a duševné zdravie.

D-YOGI® FLY
Cvičenie v závesoch využíva pozície jogy a pilates, prvky baletu, gymnastiky, akrobacie a strečing. Cvičenie je preto veľmi rozmanité, vhodné takmer pre všetkých bez obmedzenia veku alebo výkonnosti.
Pozitívne účinky tohto cvičenia na vaše zdravie:

  • dekompresia chrbtice
  • úľava od skoliózy chrbtice
  • zvýšená flexibilita
  • posilnenie stredu tela (hlboká stabilizácia)
  • tvarovanie svalov
  • zvýšenie svalovej sily
  • psychická relaxácia a zvýšenie sebadôvery

HORMONÁLNA JÓGA
Hormonálna jógová terapia pre ženy podľa Dinah Rodrigues prezentuje novú dynamickú formu jogovej terapie. Je to terapeutická metóda, ktorá pomáha harmonizovať hormonálny systém prirodzenou cestou. Podporuje plodnosť, pomáha posilniť imunitu, omladzovať telo a vedie ženu k optimálnemu zdraviu. Je to ucelená a do detailu prepracovaná zostava 21 cvikov, ktorá pomáha ženám riešiť problémy s hormonálnou nerovnováhou. Jedná sa o zostavu jógových cvikov, ktoré sú doplnené o intenzívne dychové techniky. Je to zostava dynamická, zložená z cvikov stimulujúcich žliaz s vnútornou sekréciou a rehabilitačných cvikov, ktoré sú zamerané na odstránenie blokov v oblasti celého pohybového aparátu. Zostava pôsobí na všetkých úrovniach: fyzickej, emočnej, mentálnej a duchovnej. Súčasť zostavy je harmonizácia energie a čakier, ktorá má psychosomatické účinky, pomáha teda odstraňovať fyzické problémy, ktoré vznikli na úrovni psychiky. Počas seminára sa naučíte celú zostavu, ktorú si môžu ďalej cvičiť doma, podľa materiálov, ktorý dostanete na začiatku cvičenia. Cvičenie je veľmi jednoduché a účinné. Nevyžaduje žiadné skúsenosti s jógou.

POST NATAL JOGA - Joga po pôrode
Po pôrode sa život od základov zmení. Starostlivosť o bábätko zaplní väčšinu vášho času. Najdôležitejšie je v tomto čase veľa oddychovať a užívať si prvý kontakt so svojím bábätkom. Dostať sa späť do pôvodnej kondície vám pomôže post natal jóga - jóga po pôrode. Pomaly a zároveň nenásilne vás privedie späť na predpôrodnú hmotnosť a pomôže upraviť fyziologické zmeny, ku ktorým došlo počas tehotenstva a pôrodu. Hlavne ostaňte trpezlivá a rešpektujte potreby svojho tela. Ak budete kojiť a pravidelne sa hýbať, nepotrebujete držať žiadnu špeciálnu diétu, aby ste sa vrátili späť do svojej pôvodnej veľkosti. Cvičenie je zamerané na bruško, panvové dno, chrbticu a strečing na celé telo. Post natal joga sa snaží predovšetkým o čo najrýchlejšie a čo najšetrnejšie navrátenie svalov panvového dna do pôvodnej formy. Od týchto svalov sa potom odvíjajú aj brušné svaly a svaly bedrovej chrbtice. Brucho a kríže sú nosným systémom celkového držania tela. A práve tieto časti tela sú častým zdvíhaním bábätka veľmi namáhané. 
Cvičiť môžete začať po ukončení šestonedelia, keď vám to lekár povolí.

SM SYSTÉM
SM Systém predstavuje systematické cvičenia zamerané na pohybový aparát človeka; predovšetkým chrbticu. Spája rehabilitačnú liečbu s prevenciou, regeneráciou a kondičným tréningom v jednotnom metodickom postupe. Autorom je bývalý športovec a renomovaný český lekár MUDr. Richard Smíšek. SM Systém vychádza z dôkladného anatomického poznania a klinických štúdii. Pomenovanie SM Systém znamená - stabilizáciu a mobilitu. Cvičenia stabilizujú telo (chrbticu) a zároveň vytvárajú pohyb - mobilitu. 
SM Systém je určený pre každého jedinca - deti od 5 rokov, dospelí i starší ľudia, ktorí majú záujem o zdravý telesný vývoj, prevenciu proti vzniku bolestí chrbta, prípadne trpia problémami s chrbticou. Cvičenia sú vhodné aj počas tehotenstva v snahe obmedziť riziká pri pôrode. Taktiež sú cvičebné metódy SM Systému vhodné pre tých, ktorým nepomohli štandardné fyzioterapie a ich problémy pretrvávajú. SM Systém s obľubou využívajú vrcholí športovci počas kondičnej prípravy a rehabilitácie.
Účinná pomoc cvičenia pre ľudí trpiacimi:

  • problémy s chrbticou častokrát prameniace v životnom štýle, zamestnaní a návykoch
  • poruchy držania tela - deti počas vývoja, zranenia, nesprávne sedenie
  • hernia disku, skolióza, spinálna stenóza - vážnejšie diagnózy
  • stuhnuté svaly krku - podceňovaný stav, ktorý môže priniesť ďalšie problémy
  • bolesť v oblasti lopatiek - častá bolesť hlavne ľudí v strednom veku
  • ochabovanie svalstva chrbta - typické pre kancelárske profesie a sedavé zamestnania
  • extrémne namáhané svalstvo - manuálne profesie, dvíhanie ťažších predmetov, športovci

PRE DETI 

JÓGA PRE DETI
Jóga pre zdravý chrbát je určená pre deti Základnej školy. Jóga je zameraná na posilnenie hlavne brušného a chrbtového svalstva ale aj svalstva nôh a rúk. Strečingové a relaxačné cvičenia sú súčasťou. Jógové asány sú veľmi účinné a nenásilné.

SPOZNAJ SVET s prvkami Montessori pedagogiky
Miniškolička "Spoznaj svet" s Lenkou Vidovou - certifikovanou instruktorkou Montessori. 
Život nie je žiadna veda len ho trošku spoznať treba! A práve u nás sa budú diať hókusy pokusy a odtajovať veci nevídané. Samozrejme dospelák tieto veci neocení lebo bežné veci ako viazanie šnúrok či spoznávanie výšky stavaním a nasledovným zhadzovaním kociek vie zaujať len detskú, zvedavú myseľ.
Preto sme pripravili dopoludnia, kde môžu Vaše deti, na základe Montessori pedagogiky, rozvíjať svoje zmysly a poznávať svet okolo nás.
Dovoľme deťom rozvíjať jemnú motoriku a nebojme sa im dať do rúk pohár s vodou s obavami, že ju opäť vylejú. Na každom stretnutí si vyskúšame nejakú "dospelácku činnosť" , aby sme potom rodičom ukázali, že aj my to vieme! Následne si každý podľa vlastnej chuti niečo kreatívne zhotoví a doma sa s tým pochváli.
A že sedieť na jednom mieste je nuda? Nebojte sa aj pohyb bude! 
Ide o tematické vzdelávanie pre deti (rodičia môžú na dve hodiny odíst, o dieťa bude postarané).

KURZ HEJNÉHO METÓDA
Kurz matematiky vyučovaný Hejného metódou, kde učiteľ rešpektuje osobnosť žiaka, podporuje jeho autonómiu a zároveň nič nevysvetľuje a trpezlivo čaká, kým trieda problém vyrieši.
Ponúkame možnosť zábavnou a pútavou formou spoznávať nielen svet, ale spoločne sa aj učiť vzájomnému rešpektu, tolerancii a otvorenej komunikácii. Je dôležité, aby každé dieťa pocítilo radosť z úspechu a poznania. Preto je žiakom poskytnutý dostatok času a jeho tok myšlienok nie je prerušovaný učiteľom, ktorý zároveň minimalizuje svoju akustickú prítomnosť v triede. 
Kurz pre prváčikov,  pre predškolákov, pre individuálne skupinky, pre "homeschoolerov".